Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Organisation
    • Generalforsamling
    • Bestyrelse
    • Gruppeledelse
    • Vores ledere
    • Forælderhjælp/ad hoc
    • Aktivitetsudvalg
  • Afdelinger
    • Familiespejd lige søndag (3-6 år)
    • Familiespejd ulige søndag (3-6 år)
    • Mikro lige søndag (6-7 år)
    • Mikro ulige søndag (6-7 år)
    • MINI lige søndag (8-9 år)
    • Mini ulige søndag (8-9 år)
    • Junior (10-11 år)
    • Fjeldspejderne (12-15 år)
    • Klanen (16-24 år)
    • Klatreteam (16-99 år)
    • Havkajak (12-99 år)
    • Vildmarksteam (12-99 år)
    • Ledere (15-99 år)
  • Kalender
  • Information
    • Aktivitetskasser
    • Book Køgespejderne til dit næste arrangement
    • Flytte afdeling
    • Forsikring
    • Historisk arkiv
    • Hytter
    • Kontingent og tilskud
    • Leder intranet
    • Lån personligt udstyr
    • pakkelister
    • Politikker
    • Udmeldelse
    • Økologi og bæredygtighed
    • Økonomisk tilskud
    • Årets Ungdomsforening 2021
  • Om
  • Webshop
  • Bliv leder
  • Hjælp Køgespejderne
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Bliv spejder
Startdato 11. apr 2021 10:00 - 12:00

Familiespejd02

Så må vi mødes igen

Men på grund af forsamlingsforbuddet på 25, vil vi de første par gange til spejder have brug for mere plads, så vi kan dele os op i mindre hold. Vi har derfor hele den store grusgrav til rådighed.

Derfor er det også kun tilladt at være en voksen pr. barn

Nedenfor en masse info om hvordan vi vil organisere os - vi håber det giver nogenlunde mening 😉:

Når vi mødes i skoven, vil vi tilstræbe at være 1 leder sammen med et lille hold/patrulje a' maximalt 4-5 familier (hvis alle møder op). Hver patrulje vil få sit eget område med bålsted og vi kan derfor holde god afstand og begrænse antallet af interaktioner.

Vi vil have fokus på afstand, hygiejne og løbende rengøring af fælles udstyr - det må I meget gerne hjælpe os med. Der vil være begrænset adgang til hytten (voksne kun med mundbind) og vi vil derfor sørge for mulighed for håndvask udenfor

Når vi mødes op i skoven, kan vi ikke holde fælles opstart, så vi vil bede jer om at fordele jer omkring de 4 bålsteder. Der må kun være kontakt mellem de to patruljer på hver side af opdelingen af grusgraven. I må meget gerne gruppere jer efter eksisterende kontakter, eksempelvis hvis nogle går i børnehave sammen eller nogle af jer ses i andre sammenhænge 

Hvis I vil læse mere om DDS' retningslinjer for spejderaktiviteter ift. corona, så klik her: https://dds.dk/artikel/retningslinjer-for-spejdermoder-under-covid-19 og skriv gerne tilbage, hvis I har input eller brug for yderligere info.

Som altid skal I medbring madpakke og drikkedunk samt tøj efter vejret, Vi glæder os til at se jer i skoven.

Mange spejderhilsener

Pia, Liselotte, Mian, Annelise og Marianne


Generel opfordring ved parkering på Åsen:

Det er vigtig for Køgespejderne, at vi har et godt forhold til vores naboer ude på Åsen. Specielt dem der bor ved ”vores” parkeringsplads. Indimellem oplever vi, at der er nogen der parkerer ulovligt ud for boligerne på Salbyvej (der er fuldt optrukne linjer og derfor parkeringsforbud). Vi vil derfor bede jer undlade at standse/parkere foran boligerne. Når parkeringspladsen er fyldt op, henstiller vi til at der kun parkeres langs Salbyvej, i højre side, og kun fra ”vores” parkeringsplads og mod Salby. 

Praktisk information

Startdato
11. apr 2021 10:00 - 12:00
Sted
Køgespejderne, Salbyvej 23, Ikke postadresse, 4600 Køge
Enheder
Familiespejd 02

Kontakt

Køgespejderne
Salbyvej 23
4600 Køge
Danmark

28 59 12 02
info@koegespejderne.dk

Følg os på

Læs vores privatlivspolitik her
Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo